Bloggarkiv

söndag 15 juni 2008

Klantskalle, eller sjuk, vad skall jag skylla på...?

Har legat sjuk sedan i torsdags kväll och mitt internet har inte fungerat... Idag har jag masat mig till mina stackars föräldrar för att låna deras dator och inser då att det var ju helgen som gick nu, som min efterlängtade MH2-kurs har gått av stapeln... 3%&¤¤#¤#`! Jag hade ju sett fram emot denna och har helt enkelt tappat kollen på datumen...

Annars har jag nu en valp som är röntgad och klar men matte har även glömt att betala in avgiften till SKK så de har bara läst av syster Svea... Hon hade fantastiska svängande höfter helt klanderfria, och inte sämre på armbågarna! Tjoho!
Nu skall bara skomakaren se till att sko sitt eget barn och betala in för Dito... Lite pinsamt! Har tappat kollen kan man väl säga....

Cilla har meddelat att hon och Ozzy har varit i Uppsala på utvärdering inför att utbilda honom till servicehund, och gissa vad, MVG på alla moment!!!! Grattis till dig halvbrollan! Det visste vi ju redan, (se tidigare inlägg)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag undrade just vart du hade tagit vägen. Var och tränade Diesel men såg dig inte någonstans i M2 flocken. Krya på dig!!!