Bloggarkiv

måndag 30 juni 2008

Vårdhunden Ozzy på SVT och nya hus!

Kolla in Ditos storebror som nästan hoppar upp i korgen på en rullator! Härlig är ordet!
http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=37591&a=1183174
Idag har vi varit och tittat på ett nytt hus som ligger under miljonen. Det slog det första med hästlängder gällande läge och trädgård och skick! Om jag hade varit med förhållanden som jag är med mina snabba förälskelser med hus så hade jag haft många sura x som inte pratat med mig.... hm. Sa singeltjejen!
Mina val jag tänkt igenom gällande mitt husköp är att skall jag ha råd så får jag antingen gå ner i storlek eller köpa ett hus i renoveringsbehov, eller köra längre för att komma hem. Jag har valt att leta längre bort då jag ju faktiskt redan nu sitter och kör en massa och jag kan lika gärna lägga tiden på att pendla., bara jag hittar "mitt" hus!
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/206323 Kolla in!Trädgården är helt underbar och det är helt knäpptyst, bara fåglar....suck...underbart!


Inga kommentarer: