tisdag 29 juli 2008

fix och trix i tropikerna.

Idag har vi gjort nästan ingenting igen... Jag ringde till "min" tävlingsledare som skall ta hand om lydnaden till helgen, Åsa, som har gått samma utbildning som jag. En supergo tjej som lovat att ta hand om alla nya som gamla! Det känns helskönt!

Hon hade läget under kontroll och allt var ok så jag ringde vidare till "min" domare Stig,som jag inte känner direkt utan bara träffat när vi tävlat. När jag frågar om han har fått alla papper och om han har några frågor säger han: Stumpan jag har inte fått några papper så jag trodde inte det skulle bli något! Tror ni jag höll på att kollapsa?! Jag stammar fram, -skojar du? Snälla säg att du skojar! Efter bra länge kunde han inte hålla sig längre utan började fnissa.... Klart jag fått pappren! :) Jag skällde ut honom efter noter och sa att så får man inte göra när det är 45 grader varmt! Jag trodde att jag skulle få ta på mig en rånarluva så att ingen kände igen mig och försöka improvisera en domare... pust... Livet är hårt!

Inga kommentarer: