lördag 5 juli 2008

Fruktansvärt.

Sitter mitt i natten och snöar på nätet och hamnar inne på min väns blogg där jag kan läsa att deras älskade bullterrier inte lever längre. Herta blev bara 1 år och jag har inte själv pratat med min vän så jag vet inte vad som har hänt... Tårarna kom då jag översköljdes av den fruktansvärda sorg som det måste vara att förlora sin 1-åriga härliga vovve! Kan inte ens börja att föreställa mig.... Dito ligger och snarkar här under bordet.

Må detta aldrig mer hända en enda matte eller husse för det är allt annat än rättvist! Det är bara stort svart och fult!

Jag har en annan vän, en av mina absolut bästa, som också har varit med om precis samma sak, att förlora sina hundar i förtid. Det var inte lätt att försöka trösta henne då man själv bara vill skrika rätt upp i himlen att sluta nu, det är inte rätt!

Kram Karolina, jag är jättearg för din skull!

Inga kommentarer: