måndag 6 oktober 2008

Mitt nya liv!!!!

Idag har jag jobbat 1:a dagen i Kungälv. Det har verkligen känts som att nu händer det nya roliga grejer!! Det är en fantastiskt fin ny stooor klinik med ett härligt gäng som kommer att jobba ihop! Vi är 3 sköterskor och 3 veterinärer. Alla kompleterar vi varandra perfekt gällande specialintressen och kunskaper. Vi kommer att jobba parallellt med att det sista på kliniken byggs upp bokstavligen under fötterna på oss!

Dessutom fick jag äntligen igång min nya hemsida igår, tack Stefan och Jeanette! Ni är hjältar!

www.nosvisklickerkunskap.se

Jag jobbar denna veckan och sen skall jag och min träningskompis Åsa fara till Norge på klickerutbildningen till helgen. Därefter skall jag direkt ner till stugan i skåne med min underbara vän Sabine som är här i 2 veckor. Hon arbetar som tatuerare och hon kan skapa helt fantastiska saker... tro mig! Här får ni några exempel på mina hundar som modeller:





Och detta är bara loggor... jag skall lägga upp hennes bilder på arabhästar så fort jag kan.... Pust och stön vad avundsjuk man blir.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du trivs på nya jobbet. Spännande!! Jätte fina bilder på Schappisarna. Jag har funderat på att ha en på varderasida vid bagegen. Den tredje bilden föll jag pladask för. Vet du/hon hur man kan få till sådant?? // Alexandra

Anonym sa...

Grattis till nya jobbet!
Skönt att du trivs.

Hälsningar
Solbritt