torsdag 9 oktober 2008

Mot Norge!

Imorgon direkt efter jobbet möts jag och Åsa upp för att fara mot Norge för vår näst sista klickerträff. Det börjar kännas lite sorgligt och jag smider redan planer på hur jag skall fortsätta att kunna vidareutbilda mig.... Vi får se vad det blir....

Åsa skall låna Kompis då Ehmo är lite krasslig. Kompis är ju en väldigt okomplicerad vovve som för det mesta gör sitt bästa så det skall nog gå fint! Däremot är jag lite orolig för hur mycket uppdämd energi Dito kommer att uppvisa för mina föräldrar har haft hundarna i veckan och det innebär att träning och springa lös utgår från schemat... Lite nervös är jag allt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det fantastiskt, lärorikt osv osv så ses vi nästa helg. Då ska vi tammetusan vara helt okoncentrerade i minst 48 timmar!
Mot Hästvedagrillen!

Anonym sa...

Hej!
Lycko dig - är du färdig instruktör sen? Jag vet minst två personer som vill gå klickerkurs i Majorna, förutom jag själv, bara så du vet..!