lördag 8 november 2008

Mitt liv är overkligt bra!!!!!

I morse när jag kommer till jobbet får jag veta att Elisabeth som äger kliniken har ett hus för uthyrning... Vi åker direkt dit för att titta och där står det! Mitt hus! Bakom fantastiska Gullbringa Säteri ligger ett perfekt rött hus med vita knutar, lagom stort, hundgård och en lövskog bakom. Hästar som betar utanför vardagsrumsfönstret. En paddock med tak som är perfekt att träna hundar i. Vi skakade hand och jag flyttar in efter årsskiftet!

Tjoho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dessutom åkte vi direkt efter jobbet och tävlade i regnet... Kompis kom direkt ut ur bilen och tyckte det var äckligt och blött men jobbade fint och detta resulterade i vårt 3:e 1:a pris och en andra placering i klassen.




Prisplakett, foder och ett LP2!!!!! En av målsättningarna avbockad för i år! Nu skall vi se tävlingen i Partille som en träningstävling för klass tre... Nu gäller det att träna!


Världens bästa Fredag!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Udo & Cartman gratulerar och tackar för maten!!!

Anonym sa...

GRATTIS!!!!

Hälsn
Solbritt