lördag 20 december 2008

Kanske mina nya kompisar? Vem vet??




Genom vänners vänner har jag fått kontakt med en ledsen matte som måste omplacera sina två britter. Jag har haft kontakt med dom och de skall snacka lite och sen bestäms om vi tror att dessa två härliga kissar skulle gilla att bo med oss. Fördelen med två katter som gillar varann och att de är trygga och glada, unga vuxna katter väger högt så blir det dessa stjärnor får jag vänta lite med min röda tjockis till Maine Coon. Det känns just nu som att jag i alla fall vill prova med de fina två! "Humla och Dumle" En flicka och en grabb! Kul!
Idag har jag börjat att packa ner alla lösa grejer och det är en hel del.... känns som jag inte slängt en enda grej sen 80-talet.... Pust!
Jag kommer att ha tillgång till huset snart och det pirrar i hela kroppen! Tjoho!!!!

Inga kommentarer: