fredag 26 december 2008

Namnomröstning.....

Direkt får jag kritik för mitt namnval på kisse..... Bonus låter tydligen som ett dansband. Hm...
Så, här har jag några förslag och så får ni tala om vad ni tycker, sen kommer jag ju att göra som jag själv vill i alla fall, men ändå....
Bonus
Ego
Pondus
Brutus
Fido
Bestis


Tänk nu på att grabben kommer förhoppningsvis bli 10 kg tung, självsäker, en fantastisk soffkamrat och en suverän musjägare! (Jag gillar inte människonamn på djur)
Hjälp mig nu!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Såklart katten ska heta Bonus.
En sån stor katt är ju extra bonus!!
Allvarligt talat så är det en underbart vacker ras!!

Kram
Solbritt

Anonym sa...

Mandel! Tycker jag. Fast Bonus funkar om du inte stavar det med z... då blir det definitivt dansband!

Anonym sa...

Jag tycker att Bonus är jättefint även om det är lite dansband över det.
Kram och God fortsättning

Anonym sa...

Jag tycker också mest om Mandel! Så kan den andra kissen heta Hassel.

Bonus är helt OK. Passar såklart också utmärkt nu när du ska flytta ut på vischan. Bonuz och Barbados! :D

Jenny o company sa...

Ja, vi får se vad det blir... Fokus är namnet på min nästa vovve i alla fall.....:)

Anonym sa...

Hej och god fortsättning.
Visst är det kul med namn. Vi satt och spånade så våra fick heta Cesar (Den förste kejsaren av rom) och Nero ( den siste kejsaren som brände ner rom) och han är ju dessutom svart hihi.
Kompis, Dito och Bestis ?? Eller Ego kanske, tycker katter är ego i sig, på ett mysigt och självsäkert sätt.
Hälsn Alex