måndag 18 maj 2009

Livet bakom lagår´n - en bildserie..

Det har som vanligt hänt en del sen sist... Vi har haft kurser både hemma och på kliniken och det är superinspirerande att ha duktiga och roliga hundteam som satsar hela hjärtat i sin träning! Tack för det! Jag lär mig också massor när jag skall förklara och visa och problemlösa.

Vi har även testat grillen för första gången, haft "schappegänget grande" på besök,och till Ditos stora glädje, kom dessutom syrran Svea på otippat besök, samtidigt som brudarna med Malte och Ozzy dök upp för att träna inför deras tävlingsdebuter, som kommer att gå helt perfa, det är jag övertygad om!

Svea (syrran) och en annan syster - Tuva, skall alla göra MH samtidigt som Dito om en månad och det skall bli så kul att få se 3 stycken galningar på raken! Kompis, om de gör bort sig gäspar vi, tittar åt sidan och låtsas som vi inte känner dom eller hur....

Nedan följer en serie bilder som ger en idé om hur bra vi har det här bakom lagår´n.

Dito har en syrra.....samma skrot och korn....



Dito träffade sin överkvinna... och blev störtkär!


Ganska stora klickerelever....



Ego möter sin jämnlike.....

2 kommentarer:

cecilia sa...

Fina bilder!
Jag såg ditt sök-gäng-inlägg på klickerforum. Jag ska hänga med Ida & Bosse och A-K & Kråka ut och träna sök nångång tänkte jag. Jag kan höra av mig när det blir om du vill!?

Kristina sa...

Härliga bilder..Ray gillade den lilla Ego.. ;)